Dohoda o pôžičke


Ak požičiavame peniaze v rodine alebo kamarátovi tak pravdepodobne uzavrite ústnu dohodu o pôžičke tj Kedy bude pôžička splatená a či bude aj nejaký úrok. V rodine alebo u pôžičiek od kamaráta sa väčšinou nedávajú žiadne úroky a nepíše sa ani zmluva, robí sa teda len ústna dohoda o pôžičke.

Písomná dohoda - zmluva

Oveľa lepšie pre veriteľa by však bolo spísanie zmluvy, pretože práve v rodinách sa často stáva, že pôžičky nie sú nikdy splatené, niektorí už aj dopredu počítajú s tým, že pôžičku nebudú splácať a pôžička im bude odpustená.

Odporúčame všetkým, zvážte či vôbec požičiavať peniaze a keď už požičiavate spíšte to! Osobne by som požičal len keby som vedel, že sa peniaze určite vrátia v opačnım prípade nie. Keď už požičiavam tak dohoda o pôžičke je pre mňa nedostatočná, požičiavam jedine so zmluvou o pôžičke.


http://www.pozickybezprijmu.eu/pozicka-do-hodiny.php

1 komentář:

  1. Chcel by som poďakovať spoločnosti Lapo Micro Finance za poskytnutie pôžičky. Niekoľkokrát som bol oklamaný, keď som sa snažil získať pôžičku, až som narazil na spoločnosť Lapo Micro Finance, ktorá mi poskytla pôžičku v hodnote 23 000 dolárov na starostlivosť o moje choré dieťa. Ak dnes potrebujete skutočného veriteľa, kontaktujte Lapo a nenechajte sa oklamať. Kontaktný e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    OdpovědětVymazat